Alla inlägg den 22 maj 2007

Av MLI Wolfchild - 22 maj 2007 19:36

I helgen var jag, min syster och hennes pojkvän iväg och kollade på ett äkta streetrace. Jag blev barnsligt exalterad, typ som ett barn på julaftonen stod man där med lysande ögon och tittade på när bilarna drog iväg.

Det var som att vara med i en film, man samlades först på olika ställen, och till sist så lotsades man till tävlingsstället. Där fanns det fyra marschaller uppställda på vägen, två som start och två som mållinje.


Vi lämnade pojkvännens bil, som vi hade åkt ner med, på ett ställe och åkte med pojkvännens kompis till själva tävlingsstället. Pojkvännen var lite orolig att någon skulle få för sig att sparka på hans ögonsten, eller rent av sno den medan vi var borta. Han yttrade detta några gånger, och gick igenom värsta scenariet som han kunde mötas av.

Min syster hade en gammal bananlåda i bagageutrymmet, och jag såg framför mig att det bara skulle vara den kvar när vi kom tillbaka. Ståendes där bilen hade stått, med hjul målad på sidorna. Synen jag såg var jätterolig, men vet inte om dom andra kunde se samma komiska syn. Dom tittade lite konstigt på mig.


När det var klart skjutsade kompisen tillbaka oss till platsen där vi ställt bilen. Kompisens bil lät lite konstigt så han drog på lite extra för att kolla, och snacka att det killade i magen när han gjorde det. Jag blev helt lyisk, och satt och dumflina där i baksätet.

När vi kom fram visade det sig att bilen stod kvar. Vilken tur!


På vägen hem åkte killarna och lekte med varandra där det var dubbelfiligt. Efter ett tag kommer en volvo C70 ikapp oss och börjar racea mot kompisen. C70 förlora. Ursäkta mig, men jag måste tillägga ett hånfullt skratt här:


- Mohahaha!


För killen i C70:n var en mindre attraktiv snubbe som bara får tjejer för att han har en snygg och snabb bil.

Vi stannade för att tanka där vi skulle skiljas, och då stannade även killen i C70:n. Det visade sig att han var en sådan snubbe, för ur bilen kliver två bimbos. Dom började genast flirta med kompisen och sa:


Vilken snabb bil du har!


Fjårtisar! Uscha, hatar sådana töntar. Vi styrde kosan hemåt istället, och lämnade kompisen och hans flickvän med deras nya groupies.

Presentation

Omröstning

Går du med kärlekens fjärilar i magen just nu?
 JA! Dom dansar rave där inne.
 Ja lite.
 Nja.
 Nej, dom ligger i dvala just nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards