Alla inlägg under januari 2008

Av MLI Wolfchild - 17 januari 2008 13:16

Nu när en av mina sambosar har varit snäll och lånat ut sin dator MED internet så måste jag ju passa på att uppdatera om det seanste. Jag jobbar en HEL DEL här uppe, finns inte många lediga dagar på schemat. Vi har fått schemat för hela säsongen nu, efter många om och men! Var det inte finslipningar så var det skrivare som krånglade, men nu har vi fått det. Ser kort ut, vi jobbar fram till mitten av april. Känns långt borta men det är ju inte många veckor egentligen.


Jobbar hela helgen nu och fram till onsdag, sen har jag tagit ledigt fram till söndag så jag kan åka hem en sväng. Har fortfarande inte fått några julklappar! Sen ska jag ju få några presenter också förhoppningsvis.


Ska försöka umgås med nära och kära också, var ett tag sen. Skulle behöva åka ner till Gävle en sväng, utöver klippningen och optikern. Hur ska jag hinna allt!


Men som sagt så kommer jag hem onsdagen den 23/1(väldigt bra datum)


Får se när jag kan skeiva här nästa gång, blir förmodligen när jag är på hemmaplan.

Av MLI Wolfchild - 17 januari 2008 12:15

Här har man inte skrivit på år och dar ju. Hemskt egentligen, men har itne haft något internet på jättelänge nu. Först bodde jag inneboende hos en kompis i 6 månader, och hon hade inget internet, sen nu bor jag i kollektiv med tre andra uppe i Sälen och säsongsjobbar.


Har kommit fram till att jag nog har ångest över att bo själv, har aldrig gjort det, och kommer inte att göra det den närmaste framtiden heller!


Patetiskt.


Livet i Sälen är ganska enkelt man jobbar, åker bräda/skidor, festar, eller bara hänger med sina co-workers. Det trista är att man inte är ledig samtidigt som någon annan, eller någon som man umgås med rättare sagt. Så är det dåligt väder blir det bara att man sitter i stugan och häckar.


Tråk!


Har hänt en hel del i mitt liv, bland annat har mina föräldrar separerat. Det var hur tungt som helst att gå igenom. Nu bor dom i en varsin lägenhet inne i stan, huset är sålt och urflyttat. Epoken Granbo är över och det är hur jobbigt som helst.


Men nu har det vänt till det bättre iallafall. Men tar fortfarande en dag i taget, vågar inte hoppas på något.

Presentation

Omröstning

Går du med kärlekens fjärilar i magen just nu?
 JA! Dom dansar rave där inne.
 Ja lite.
 Nja.
 Nej, dom ligger i dvala just nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards