Direktlänk till inlägg 29 april 2008

Tror det fixar sig.

Av MLI Wolfchild - 29 april 2008 11:55

Har känt att dessa två dagar hemma har gått alldeles för fort. Har massor som ska göras på lite tid, men nu ser det ut som jag kommer hinna med allt. Än är väl inte dagen över, men det mest, och det viktigaste, är gjort. Nu är det bara småsaker som ska till och allt är klart.


Alltid så här när jag är hemma nuförtiden. Samtidigt som det känns bra att ha massa saker på gång, känns det även som jag bara far runt som en guttaperka. Känner mig ego och nonchalant, många som vill träffas och umgås. Ja säger jag men då måste vi träffas då och då, sen åker jag igen. Som tur är kan dom flesta ändra om sina planer. För jag har tyvärr inte mycket tid, är bara hemma några dagar. Som vanligt.


Kvar på agendan är klippning, mormorbesök, deklarera, tvätta samt middag hos mor. Deklarera ska jag göra nu och sen blir det till att leta upp något dropin ställe. Då borde det vara tomt sen.

 Eller?

 Har alldeles för många bollar att komma ihåg att hålla uppe just nu. Allt är rörigt, till och med skrivningen inser jag nu så därför slutar jag här. 






 
 
herrmoberg

herrmoberg

29 april 2008 13:09

Hej rösta gärna på Sveriges bästa kommunslogan på min blogg

http://herrmoberg.bloggagratis.se

 
Helene

Helene

9 juni 2008 14:38

Todiloo!
Dags att uppdatera här snart tycker jag ;)
Hörru du, jag har utmanat dej i min blogg ;P

http://heho.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MLI Wolfchild - 29 juni 2008 11:54

Sitter och läser en annan blogg och klickar på en film som han har lagt upp. Det handlar om ett lejon som bott hos några när han var liten. När han blev större bestämde dom sig för att lejonet skulle få återgå till det vilda.   Ett tag senare åker d...

Av MLI Wolfchild - 29 juni 2008 11:51

Såg nu när jag gick in för första gången på hundra år att jag fått en utmaning av en kompis. Den gick ut på att jag skulle uppdatera min blogg.   Så här kommer den, bättre sent än aldrig har jag hört.     ...

Av MLI Wolfchild - 28 april 2008 11:20

Jag brukar inte ha några problem med att hinna med allt jag ska, eller åtminstone har jag aldrig känt så. För ens nu! Har precis flyttat hem från Sälen efter en säsong där (för dom som har missat det) och har inte riktigt landat än. Det började med a...

Av MLI Wolfchild - 27 april 2008 22:03

Slutade jobba redan torsdagen den 17 april. Efter det hade vi tredagars fest. Eller på torsdagen åt jag och Stina i charken (joobarkompis på ICA) gott på Rådhuset, sen hämtade Bela (jobbarkompis på ICA) upp oss och körde hem oss till Henne och Ellen....

Av MLI Wolfchild - 27 april 2008 21:19

Tiden gick snabbt upe i Sälen! Nu har slutet kommit och gått. Hade jättekul där uppe, mycket man sent kommer glömma. Man hann med en hel del där uppe, till exempel:   - Laga krånglande bilar - Starta sega bilar med startkablar - Få loss bilar ur snö...

Presentation

Omröstning

Går du med kärlekens fjärilar i magen just nu?
 JA! Dom dansar rave där inne.
 Ja lite.
 Nja.
 Nej, dom ligger i dvala just nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards