Alla inlägg den 29 juni 2008

Av MLI Wolfchild - 29 juni 2008 11:54

Sitter och läser en annan blogg och klickar på en film som han har lagt upp. Det handlar om ett lejon som bott hos några när han var liten. När han blev större bestämde dom sig för att lejonet skulle få återgå till det vilda.


Ett tag senare åker dom ner och hälsar på detta lejon. Dom får höra att inte ska förvänta sig för mycket, lejonet förmodligen inte kommer känna igen dom. Men när dom möts igen så kastar sig lejonet runt halsen på dom två och kelar.


Jag sitter och tittar på denna återträff och gråter som ett barn. Jag hör själv hur tårarna träffar stolen och golvet nedanför.


Blödig? Nej det är jag då rakt inte!

Av MLI Wolfchild - 29 juni 2008 11:51

Såg nu när jag gick in för första gången på hundra år att jag fått en utmaning av en kompis. Den gick ut på att jag skulle uppdatera min blogg.


Så här kommer den, bättre sent än aldrig har jag hört.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Går du med kärlekens fjärilar i magen just nu?
 JA! Dom dansar rave där inne.
 Ja lite.
 Nja.
 Nej, dom ligger i dvala just nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards